^Suprajsen^

Visst blidde det fint?!Tack duktiga Cecilia!Önskar jag kunde ha en helt fin blogg som din men bara en ny header blev ju kanon!

Tidigare idag vart jag iväg och införskaffade födelsedags present till BÄSTA Kristina som fyller år på onsdag!Då blir det mys. Hoppas du blir nöjd med presenten, jag själv tycker mest att själva gesten är rolig :D

Nu blir det strax 45års kalas hos farbrors fru Acca (även min gudmor) och efter det kommer kusin Annika hit på lite fika- ska bli kul att träffas!Det har vi inte gjort på evigheter.Vi hade velat att alla 4 tjejkusiner kunde gått ut och tagit ett glas vin/fika men ena kusinens kiddo fyller år idag så det får bli en annan gång!


(This Im wearing today...ny långklänning från HM 150:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0