This Im wearing today...


(Onepiece och bästa armbandet)

Gick hem från jobbet idag, för att jag egentligen inte skulle gått dit alls i morses när jag vaknade med min svullna hals och värk i hela kroppen...Men resten av gänget skulle på diverse möten så det är klart att jag skulle dit och hjälpa till!Stod ute på gården i 2 timmar och mådde allmänt dåligt så efter lunch blev det hemgång.  Tog på mig det bästa som finns- one piece- och intog soffläge!Det är verkligen inte min grej att vara sjuk!Jag blir jättesnabbt uttråkad och jag gör grejer som jag egentligen inte borde göra!Men sån är jag!

Nu har jag iallafall unnat mig lite glass, från SIA, hallon-saltlakrits och lingon-kex...Mums på båda två!Får kanske bli lite till sedan eftersom jag bara tog en liten sked utav de 2...O när man har ont i halsen är det ju bra att äta glass!Lucky mee!


Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0