19850313

Idag fyller världens finaste 26 år!Herrejesus vad gammal han äär!Det som är jobbigast är ju att om han blir gammal, så betyder det väl att jag går åt samma håll!?Men nej.


Grattis säger jag iallfall på miiiils avstånd och önskar att jag kunde vara hos dig och ge dig all den kärlek du förtjänar!Har redan ringt och sjungt "ja må du leva" på svenska för honom och ikväll tänkte jag plåga familjen med att göra det samma.Visste ni att vi aldrig varit tillsammans på hans födelsedag?Det är en sjukt jobbig känsla eftersom han varje år ger mig något guldsmycke- och vad kan jag ge?Ett schletet telefonsamtal liksom.Men det ska det bli ändring på efter denna militären!Då ska jag ta igen de 2 jag missat.(Ena var ju faktiskt för att vi inte ens visste om varandra då jag ännu inte varit i Turkiet så den borde inte räknas)

Nu ska jag göra mig, erm inte vacker för det är omöjligt, men jag ska göra mig acceptabel att vistas bland folk...typ...O så ska jag ta mig till Göteborg o säga hej till min Angelica som jag inte träffat på snart 2 månader!


Kommentarer
Postat av: amanda

DU ÄR VACKER! säg inte sådär. Du är hur söt och vacker som helst! Insidan ut. Om du bara visste! Och grattis till V. Looove you!

2011-03-13 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0