Förväntan?

Ojojoj vad ni är spännda nu va?Ni vill alla se vad jag köpte igår på underbara Ullared!Jag skulle kunna shoppa ihjäl mig där och hade jag haft mer pengar så hade det blivit ännu mer saker som åkte ner i vagnen men at some point I had to hold my horses!Här kommer det iaf.


Militärgrön längre vårjacka 330:-
"Skinn"jacka 299:-
Blommigjacka (från barn avdelningen people!) 110:- & vit tunika 150:-


Beige spetsskjorta 140:-
Randigt linne/klänning med volang 70:- och spets-sjal som jag och mamma delar på
Vit tunika med virkad nederkant 160:- och blommigsjal 50:-


Aprikost linne i indisktbomull 120:-
Bh,2xsvarta linnen,ljuslykta,hårinpackning,shampoo,nagelfil,skinhandskar,hårför och turbanhandduk
Super-vår skorna 179:- från Skoo-Bo

Det var allas Dallas!Hade som sagt kunnat hitta mer mer mer men eftersom det är 3 veckor kvar till nästa lön så fick jag hålla mig lite!Nu kom jag på att jag även köpte en regnjacka, en blommig söt rolig sak- glömde ta kort på den!Sorri.Dessutom hoppas jag att grannen Linda kan ta med sig hårfönen tillbaka för den blåser knappt någon kalluft alls som det står på den att den skall göra- jättetråkigt för jag vill ha en hårfön som har kalluftsknapp!Tog första bästa bara, denna fanns vid ingången och kostade bara 99:- men det är ändå 99:- som bara kommer ligga i lådan...Gårdags kvällen spenderades hos Febe, en gammal klasskompis, där vi käkade tacos och drack vin och bara hade det allmänt trevligt!Tack för en mysig kväll!

Idag har vi varit på promenad i Slottskogen i solen, sedan tog vi en tur runt om i Göteborg och avslutade familjeutflykten med att äta första måltiden ute vid gatuköket på Saltholmen bland båtar och måsar!Underbara sol du är så väntad och välkommen!

Ikväll tar vi igen lördagsmyset med familjen, det blir tacos och storebror-mys och giiivetvis Solsidan!
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0