Girly morning so to say!

Hääärliga söndag- eller ? Hade mycket hellre haft solen som var i går och hade mycket hellre sluppit se skiten som yr förbi utanför fönstret nu!Vem beställde snö liksom?

I morses ägnade jag tid åt mina stackars stackars naglar som får ta så mycket skit på jobbet!Hade jättefina naglar (finare än vad dom brukar vara) tills i fredags då jag jobbade första dagen på Maxi på 1 vecka- bröt ena nageln efter kanske 1 timma och i går, lördag, vart alla helt kässa så det blev att fila ner dom igen.Har lovat mig själv att ta hand om mina naglar varje söndag nu- en söndagsrutin helt enkelt!Om jag då inte jobbar givetvis :P Har dessutom fått nys om en ûber kräm för mina stackars fingrars torrsprickor som verkar dunderbra!Och jag köpte den igår för 46:- på Apoteket och har användt den 1 natt- sooo amazing!Ett väldigt bra tips- tack ni fina!



Pappa och jag tog, efter nagelfix-dusch o matande-av-kattor, en promenad i blåsten- inte alls skönt väder men skönt att komma ut i friska luften!Det blev samma varv som jag o mammi alltid går men det tar lite längre tid med pappa då han inte är lika fit-for-fight som jag och mammi :P Men det gör mig inget bara jag får komma ut!

Resten av dagen har spenderats i liggläge framför Vänner- men nu blev tillochmed det tråkigt!
Söndag i vanlig ordning.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Nu har jag suttit och läst en massa om vad du har hittat på de senaste veckorna, hur orkar du vara så aktiv hela tiden?? Ser fram mot att träffa dig imorgon, kramkram.

2011-03-27 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0