Hatar att vara sjuk!

Trotsade feber,hosta,vind,snö & regn för att hämta ut paketet som hade kommit på posten!Wonderfull.Tur att jag fick skjuts av mamma!



Hittade dessa söta på www.accessoara.se , sjalarna kommer från Bijoux By Us och kostar i min favorit butik 400:- men här hittade jag dom för 186:-! Lovely. Beställde även en 3e sjal men var inte nöjd med den så den får åka tillbaka till accessoara!Kan verkligen rekommendera den hemsidan till alla er som älskar smycken och saker!Im in love so to say.

Idag var jag hemma från jobbet för att jag igår kväll hade 38,8 i feber, i morses hade jag 38 och nu ikväll vet jag inte vad jag har för jag har inte orkat kolla!Dock är näsan betydligt tjockare och hostan är jobbig då den börjar slemma sig (mysig information va!?). I natt vaknade jag flera gånger av att jag hostade så jag inte kunde andas- panik känsla kan jag lova.

Har precis pratat med min skatt, i hela 45 minuter idag!, o vi pratade om allt ifrån vad han vill jobba med i framtiden och om militären och regeringen i Turkiet.Den sittande regeringen och presidenten vill förändra militären och han har mitt fulla stöd kan jag lova!

Nu blir det att försöka hålla mig vaken tills kl 2200- då blir det Mr. Sunshine premiär på 3an!
Håll i hatten där ute- det blåser storm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0