Idag är en annan dag...

...insåg att när jag skulle skriva in "idag" i rubrikraden så har jag inte "hyllat" något på väldigt länge!Men jag har inte haft tid o energi till det...Idag mår jag iallafall lite bättre på froten "tycka synd om mig själv" men jag har en förjävlig hosta och det känns som jag är lite febrig i kroppen så now Im flying on Alvedon!

Jag fick pratat, *läs gråtit ut*, med min man igår kväll vid halv11 och oooj vad jag älskar honom!Hans sätt att förklara saker o ting på, hur vi måste tänka på denna tiden isär och hur vi måste måååste få lov att känna att idag är precis allt bara piss.Det äär okej!Och då ska vi båda också veta att det ÄR okej att ringa till varandra och gråta eller prata eller vara arga osv...Min älskade prins!Han har så rätt i så mycket.

Men någonstans, inne i hjärnan kräver sig sommarens hemska minnen fast och jag får ibland, inte aaalls lika ofta som innan och inte aaalls lika intensiva, tvångstankar om att han lurar mig eller ljuger för mig- även om han egentligen inte gör något speciellt som tyder på det!Ta det nu inte som att jag går runt o tror att han ljuger om allt och att jag inte litar på honom, men efter förra sommaren så är jag rädd att bli så krossad igen och till det stället-där jag var i sommras, vill jag aaldrig mer!Jag vet också att som tjej, så måste man släppa det som varit och våga lita på personen igen och jag vet också att som tjej tar det låång tid att släppa!Synd bara att tjejer och killar är olika på det planet!

Men i vilket fall som helst så pratade vi igår, loovely samtal och han tog som vanligt upp mig ifrån marken till- tja takhöjd iallafall (himlen kommer han ta mig till när vi väl fått vad vi vill!) och idag kände jag återigen saknaden och ringde (jag ääälskar hans militärbas som nu mera kallar mig för hans fru! och att jag får ringa 300ggr om dagen om jag vill!) och igen så sa han precis sånt som man vill höra när man hostar, fryser och svettas om vartannat!

Idag är det ju faktiskt semledagen och då förtjänar man en semla!Hur tjock jag än råkar vara!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0