Iyi aksamlar



Ytterligare en måndag och ytterligare en nystart!Ska pröva att inte äta pasta,ris eller potatis förutom då att hålla mig borta ifrån sötsaker.I will lyckas denna gång och hålla det längre än 1 vecka- men som tur var är det måndag varje måndag så man kan alltid börja om!Men jag vill inte, nu står vågen på +7 istället för +5 och jag viiill inte så nu kör vi fan!Fan ta mig.

Idag blev det jobb efter att ha varit sjuk sedan torsdag, segt var det som 17 och det tyckte vi alla 3 som jobbade!Herregud vad hände med att vara uppvilad efter helg?Stämmer ikke!Efter jobbet blev det bussen direkt in till turkiska kursen och sedan tragglandes av ändelser tills bussen rullade hem igen.Fick i mig denna utsökta kvällsmaten- turkisk yoghurt, kiwi och chasewnötter o ett samtal till prins Abdullah i Turkiet.

I morgon blir det jobb, GYM med Frida (ny arbetskollega på KlockDagiset), och vet ni vad?I morgon kväll rullar Amanda Maria Malm in på centralen i Göteborg (inte hon själv som rullar utan i form att att hon åker tåg) tillsammans med sin man och på onsdag efter jobb blir det massa Amanda mys!Det pratas om turkisk-restaurang-besök!?!Lovely!

Är kempegla!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0