Risens och ingefär's te!

Sitter här på kvällskvisten och njuter av en kopp ingefär's te tillsammans med några Risens- kan det bli bättre?Ja något!Men det får duga tills vad jag vill ha blir en möjlighet.

Just nu är jag lite taggad i kroppen då min kompis Charlotte deltar i en tävling på Facebook där hon kan vinna en VIPdag hos Elite hårstudio på sin bröllopsdag- helt otroligt vad folk kan hjälpa till!Man behöver bara gå in på länken i min profil, gilla deras sida och sedan leta sig fram till där det står att "om man tycker Charlotte Engström skall vinna gilla denna kommentaren"- superlätt och supertack till alla er som hitills hjälpt till!Tävlingen avslutas 2359 och guuu va jag vill att hon skall vinna!

Idag bestämde jag mig för att vara fräsch trots slemhosta, snor i hjärnan och halvt om halvt död pga kyla och mös här hemma i en utav mina nya sjalar- myspys!
 

Idag har jag gjort det jag hatar nästan meeest i hela världen, förutom att längta efter min skatt- jag har sytt!Och ni som känner mig veet att jag INTE tycker om att sy.I skolan, på syslöjden, skulle vi sy lapptäcken- jag hade som mål att sy ett till lillebrors säng- det gick från överkasst, till filt, till örngott i normalstl, till örngott för liiiten prydnadskudde...O så vart det med allt!Hataaar det.Men tja-4, mindre perfekta, kuddfodral blev det idag med, till köket.Dom kommer bli riktigt fina ihop med det nya tyget vi ska klä om stolarna och soffan med!


Synar man sömmar och baksidor och f*n och hans moster så är dom sjuuukt fula- men heey its hand made!

Nu ska jag dricka upp mitt té, käka upp mina Risens o invänta samtal från fjärran öster
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0