Shoppingen

Bjuder som utlovat bilder på min shopping & på mina fina scones jag bakade tidigt i lördagsmores!

Armanband 50:-,ring 50:-,hårspännen 20:- (allt från Lindex)Ljuslyktor från Indiska 98:-för båda

Spetsväst (sjukt snygg till jeansshortsen i sommar!) 90:- Casséls
Klänning 399:- Missäy
Vit tshirt m puff-ärm 99:- H&M
Grå längre volangväst (även den sjukt snygg till jeansshortsen i sommar!) 75:- H&M

Sedan igår blev det en svensk grammatikbok, på turkiska!Och ett slags lexikon på engelska med massvis av bilder i (det finns liknande för barn men denna är mer avancerad än så kan jag lova!400 sidor är det i den!) och först står det på engelska och sedan under på svenska,norska och danska.

Vart tvungen att ta bild på den i skrivande stund så ni inte tror att det är en bebisbok jag köpt!
Detta tillsammans med 2 tuber Räkost skall skeppas iväg ner till Turkiet i morgon eftermiddag så min prins ska kunna börja lära sig svenska!

Middag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0