Solbränd!

Ligger i sängen med datorn i knät och kikar runt på internet efter....Det ska bli så roligt detta!Iallafall för min del :D Ni andra kommer bara bli besvikna kan jag löva!Men det är kul att ni är så nyfikna allihoppa !

Dock verkar inte det jag vill ha finnas på internet så snart måste jag nog tyvärr avslöja min hemlis så jag kan fråga er om ni har det jag söker eller om ni vet vart jag kan få tag på det- men inte ännu mina vänner!

Idag bjöd Sverige och Lindome oss på strålande sol och värme vilket uppskattades från oss fröknar- vi vart ute hela förmiddagen och eftermiddagen- återigen blev det mellanmål utomhus och barnen hade endast jackor och skor på sig!De minsta hade dock överdragsbrallorna på.Och mössor.Men oj va skönt!Satt ute på rasten i bara linne (!) och fick en hel del färg på min bröstkorg så ränderna syns tydligt nu.

Efter jobbet blev det att direkt hoppa på bussen o sedan sitta o traggla turkiska med pensionärerna för att sedan hoppa på bussen hem, med en kanelbulle och en kopp té från Pressbyrån.Pratade med finaste Linda om att gå o träna på torsdag så hon skulle kolla programmet i natt när hon jobbar!Superwoman som hon är.

Hemma blev det kvällsmys i form av banan/annanas/cashewnötter/turkiskyoughurt & vanilj-honung, det avnjöts tillsammans med samtal med min prins och spotify-listan på P L A Y!Tänkte mest blogga nu för att visa Jeanette min goda kvällsmats-bild OCH för att berätta att jag gått ner 2 kg på att skippa bröd, pasta, ris & potatis...Ikke dåligt my friends...och det är inte så fruktansvärt som det låter, för människor är vanedjur och man vänjer sig vid det mesta!



Go natt people och låt oss alla hålla tummarna för lika gott väder under morgondagen
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0