Taggataggatagga!

Sitter här fullproppad med Ben&Jerrys NewYork Super Fudge Chunk och kaffe i köket och har läst igenom alla mina favorit bloggar.Solen bryter så sakta igenom de gråa tunga äckliga molnen som hängt över oss igår och idag och det känns underbart!Termometern visar 3 grader plus och krokusarna jag köpte igår gör mig glad!

Igår körde jag första träningen med världens finaste granne och det kändes kan jag lova!Herreguuud.Räknade ut att sist jag tränade serriöst var för 4 år sedan med min Linda på Friskis- så idag har jag träningsvärk i armar och vadmuskler kan jag lova!Vi körde något som heter bodyattack och tro det eller ej så är det inget slagsmål alls!Man attackerar sin egen kropp typ, såhär står det på Sporlife's hemsida; Ett sportinspirerat konditionspass som utmanar och utvecklar din styrka, kondition och uthållighet. Passet är intervallbaserat och bygger på enkel koordination med atletiska övningar som du tränar efter din egen nivå.Det var riktigt kul och min kropp var helt slut efteråt- men det ger med sig och nästa vecka kör vi igen

Nu på morgonen var jag och mamma nere i Väröbacka för att fylla i hennes tattuering hon har på benet, sedan tog vi en sväng inom Kungsmässan för att lämna tillbaka en kass väska hon köpte på Lindex i måndags, den gick i sönder i onsdags- bra där!Tog en snabbtitt på Raglady och hittade massa fint- synd bara att det jag vill ha kostar runt 700:- och jag vill inte riktigt lägga det på en sjal denna månaden, eller nästa heller!


Nu sitter jag och taggar för jobb, kör 1600-2200 och i morgon blir det Ullared med familjen!
Ser fram emot deet kan jag lova!

Ha en mysfredag <3


Kommentarer
Postat av: Emelie Hansson

Älskar attacken går ja med på varje vecka ! :) sjukt skoj om de har mrl på det sporlifet du tränar testa det med grymt skön träning mage,rumpa lår ! :)

2011-03-04 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0