15/10 2011

Så där ja! Ett år äldre och ett år klokare- eller det första stämmer ju iallafall!!
Får be om ursäkt för seg uppdatering men jag har inte haft orken- o när jag väl tänkt skriva har blogg.se vägrat fungera så!

I lördags fyllde ja som ni kanske vet år- 23 år ung blev jag!Jobbade först till 16;30 och sedan kom Linda, Sara o Håkan hit på mat, prat och bubbelbad!Sjukt mysigt och heelt underbart att bubbla!Lyxade till det med champange i bubbelbadet o vi alla 4 var helt sega efteråt!Det var konstigt att inte fira med skatt men det tar vi igen under dagarna som kommer snart!

Söndagen där på hade jag släkt-kalas och var fiiiiinfin i min underbara klänning från butiken i Side <3 Fick massa pengar, set från BodyShop, hjärtformar, armband (från Sara o Linda kvällen innan), skålar och skraplotter utan vinst.Dessutom fick jag utav Håkan inbjudan till middag och Tomas Ledin showen som är här i Göteborg under vinter/hösten- KUL!!!

Tusen tack för allt!!!


<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0