22/10 2011

Åå det är så snart tills jag skall få pussas!Gud vad jag längtar efter att få pussas!Efter närhet och intimitet!Efter kärlek.

Planen är den att jag landar på Izmir flygplats kvällen 22/10 och vi åker till underbara Mom-hotell på busstationen där vi sover första natten...Morgonen där på äter vi deras lovely-frukost-buffé och beger oss mot bussarna som skall ta oss till Canakkale.Det är en stad där bla det Trojanska kriget utspelade sig och den är FULL av monument och sevärdheter ifrån detta historiska krig.25/10 på morgonen sätter vi oss på en ny buss som tar oss till ISTANBUL!!!Förstår ni hur länge jag velat åka till Istanbul people?Det är den dröm som går i uppfyllese!!!Galet vad jag längtar- vi skall första dagen försöka hitta så billigt och bra boende som möjligt då det ändå är 9 nätter vi skall sova i samma säng <3 i Istanbul.



Den 31/10 spelar vårat favorit fotbollslag match och vi skall försöka hitta biljetter- dock kommer det kosta en hel del så vi får se ifall det blir av eller inte- annars kommer vi befinna oss på en krog som visar matchen och avnjuta en go middag och en öl eller två (för hans del)...Sedan är det såklart miljoner andra saker att se och uppleva.Woop woop vilken turist-semester detta kommer att bli!Ingen av oss har någonsin varit i Istanbul förut och båda två är inställda på att "ta dagen som den kommer" och inte stressa över boende osv.Vi hade planerat att bo i ett hus som vi kunde fått hyra men dem vill så klart att förskott på betalningen och då vi inte har någon aning om standarden på huset vill vi inte betala innan vi sett stället- så det får bli hotell vilket vi också kan tjäna på då frukost oftast ingår i priset på hotellen i Turkey <3

Förstår ni att jag längtar?!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0