App!

Hellu there!

Vilken jobb helg det blev ändå!Jobbade fredag-söndag och skall iväg senare och jobbar idag och i morgon med...Skönt att veta att man får lite pengar iallafall!

Nu sitter jag här och har precis slukat i mig frukost-turk youghurt med äpple och satsumas i- MUMS!!!Världens jävla nack/huvudvärk och ser inte fram emot att må såhär på jobbet!Men men.

För er som undrar över min soppdiet så sket den sig då jag fick JÄTTEONT i magen när jag åt!Igår köpte jag naturdiet shakers som skall få bli iallafall min lunch för jag måste verkligen göra något- soppan gick bra och lätt att följa men smärtan i magen när jag åt var inte att leka med!!!

Skall försöka få något vettigt ur bror om vi skulle hitta på något!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0