Couldnt be much more from the heart...

Ibland inser jag hur få dagar det är kvar tills jag o prinsen får pussa på varandra och när jag inser det så rusar lyckan igenom hela kroppen!Jag vet att det bara är 12 dagar vi har ihop och att jag kommer gråta floder när jag åker där ifrån men oj just nu är jag bar så lycklig över att få vara i hans sällskap!


(bilden är från vårat love-hotell i Izmir som vi bodde på i maj och skall bo på första natten nu i höst)

Idag blev det jobb 0930-1600 (+40 minuter) varav 1500-1600 var inplanerat café möte som jag tyckte gav jättemycket!Som vanligt vet man att vissa inte sa vad de tyckte och att vissa blev säkerligen sura över att man vet att hon tycker en sak men inte vågar säga något.Jag sa som vanligt vad jag kände, och det var inget konstigt med det.Efter mötet som då slutade senare än planerat, fick jag skjuts hem av Rebecka- gölligt gjort!

Har målat nytt lack av "växt-nagellacket" och inväntar middag som idag blir korv och potatismos- jag skippar nog moset och hugger in på äpplesalladen mamma gjort (jag gjorde en på prov förra veckan och BOY den blev god så hon har gjort en egen idag!)

Har fått Amelia idag i brevlådan så jag lägger mig nog i sängen sedan med tända ljus och en kopp te tror jag.Fast man borde gå ut och gå när det är bra väder- men hmm...Vi får se!

På måndag (om de håller sig friska!!!) så skall jag få nypa på bebus i (utanför) Alingsås- SOM JAG LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0