Do you see what I see?

Funderar på varför inläggen jag gör via mobilen inte syns här i mina inställningar?Det beror väl helt enkelt på att jag gör dem just från mobilen- men man tycker att de borde sparas under "samma" inställningar- inte vet jag men! Idag har jag varit ledig- vaknade till och från hela morgonen då först mammi skrek (*pratade väldans högt*) i telefonen med Fredrik som inte visste var tandläkaren här i Lindome var- trots att den har legat på samma ställe i 100 år och att vi alltid varit på den samma tandläkare-mottagningen sedan vi var små...Men men!Sedan kom bror hem från tandläkaren och förde en jävlans liv då han stressade till skola och sprang upp och ner för trappan, smällde i dörrar och bröta rent allmänt.Skönt med sovmorgon!Jag hade ställt klockan på 0900 för att gå upp och ut på promenad men när klockan slog 0900 var jag fortfarande helt slut efter morgonens uppvaknande så jag stängde av klockan och somnade om- i 20 minuter tills det ringde på telefonen här hemma- men great! Det var någon j*vla telefonförsäljare (så klart!) så samtalet blev kort men då gav jag upp för jag hade ju trots allt fått sova läng(r)e (än vad jag brukar...)Frukost och sedan bar det av till FrölundaTorg där jag hittade en apfin klänning på NewYorker men jag lät bli att köpa den trots rea (!)- skall ju till Ullared igen på lördag och hoppas hitta mer en sån som jag egeeentligen vill ha men inte hittar någonstans...Vi hade en rikigt syskon-dag då det var jag, storebror, Madde och hennes babysister Marie synd att Fredro inte var med!Kaffe på EspressoHouse (!jag bjuder dig nästa gång Rickard!) och sedan hem igen för att filura runt på datorn... Skall ta bort mitt väx-nagellack nu och måla på nytt...Slapp och go ledig dag! Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0