Fredag!

Hellu alla readers! (kom på när jag skrev att vi hade "vip-gäster" som vi kallade för readers när jag arbetade för Nazar- då betydde det att dem bokat resan via en annons i någon tidning hemma i Svea...VERY IMPORTANT PEOPLE YOU SEE!!!)

I tisdags ringde jag min kära kollega Therese G och frågade om hon kunde jobba för mig, 1030-2030 idag då jag tyckte det kändes tajt med packning osv...Självklart ställde hon upp!När jag på onsdagen ringde för att medela detta till KL så dem skrev upp det på schemat så säger hon "okej va bra att du fick bort tiden- skönt för dig!" och vi lägger på...10 minuter senare ringer hon och säger "men jobbar du för Therese då eller, har ni bytt pass menar jag för hon jobbar ju redan 1300-1800!?"....ÖÖÖHH VAH?!!!?...Ringer tillbaka till Therese som inte blivit informerad om att hon skall jobba över huvudtaget och frågar hur hon vill göra, men eftersom mitt pass ger mer timmar så vill hon gärna behålla mitt- och så får jag ta hennes pass.Piss!Jag som inte ville jobba...i går när jag kommer till jobbet på morgonen kollar jag på schemat och ser vilka som iiinte jobbar och hör av mig till dem på min rast....

Och söta Anton tog mitt (eller då Theres pass) 13-18, vilket gott folk, innebär att jag har varit ledig hela dagen!Lycko känsla att gå ifrån jobbet igår vid 16tiden och ha semester!Idag har jag varit och solat solarium på morgonkvisten, sedan blev det grötfrukost till tv'n och dammsugning av huset. Bror kom ner efter det och vi inväntade mammi som bjöd oss på lunch på Kungsmässan <3 Myspys delux. Där efter handlade vi på jobbet och sedan har jag försökt packa...Inte jättelätt när jag har en katt som vägrar låta mig packa...



I MORGON SMÄLLER DET MINA VÄNNER!!!!JAG ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG INTE VET VART JAG SKALL TA VÄGEN!!!
Skall ringa min skatt i kväll och i morgon kväll  21:05 landar jag i Izmir där han väntar på mig!!!Gud det känns helt ofattbart!!!

Ikväll blir det mys med tacos con mi familia och jag får nog göra ett nytt försök i att packa- utan att katten smiter med!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0