Upp och iväääg...


Väskorna är packade och nu bär det snart av till Landvetter där flyget till Istanbul avågr 13:10, jag landar i Istanbul 17:30 (turkisk tid), 20:00 avgår planet från Istanbul till Izmir- första gången jag mellanlandade i Istanbul vart mitt plan från Göteborg försenat och jag missade planet vidare till, då Antalya, så jag väljer alltid ett senare plan efter den upplevelsen- det är bättre att veta i förväg att man skall komma fram 21:05 än att behöva bli sur och grinig när längtan är total!

Första natten tillbringar vi på favorit hotellet ever, i Izmir, sedan när vi sovit ut så beger vi oss på söndagen till Canakkale som är en gammal strids stad med lämningar från Troja kriget.Där stannar vi väl iallafall under måndagen och på tisdag morgonen tror vi att vi åker vidare till Istanbul där vi tillbringar de andra dagarna (25/10-3/11 om jag räknat rätt) och turistar runt- resan kommer kosta en del pengar vilket stör min kärlek väldigt mycket- medans jag är sjuukt exalterad över (det är han med men han oroar sig mycket för pengarna- tuuurken!) att ens få göra en sånhär resa med honom!Helt otroligt underbart!!!

I väskan ligger marabou, 2 tuber räkost och knäckebröd till mitt allt- det var det han ville ha i från Sverige <3
Ha det så underbart här hemma- det kommer kanske en hälsning tack vare blogg.se App !

Take care
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0