Uttrökad!

Blir galen av att känna mig såhär uttråkad som jag gör!Hatar att vara uttråkad.Det värsta är att även när mommi kommer hem så vet jag att hon kommer vara för trött för att hitta på något så jag kommer fortsätta att känna så här tills ikväll när jag går och lägger mig- och då kommer jag ha för mycket energi i kroppen för att ens kunna somna- som varje natt.

Skulle tagit en promenad till Kållered där mommi skulle mött upp mig för inhandling av grejer till mina kalas i helgen- men vi har inte skrivit någon lista till salladen som skall finnas på söndag så vi får ta det i morgon istället...Börjar 1600 och mommi är ledig så det går väl bra- men det hade ju varit skönt att fått gått till Kållered- men det är inte, för mig, ett ställe man besöker 2 dagar i rad :D

Hoppas hoppas mommi förbarmar sig över mig och min uttråkhet och vill hitta på något- vad som helst!Dessutom håller det finfina vädret på att försvinna- inte alls kul!Nu får jag nog stoppa något litet i munnen så jag dämpar socker-dippen som är påväg att infinna sig...Har sagt det förut- en uttråkad och hungrig Malin är INGET man vill stöta på!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0