JAG HAR BLIVIT TANT!!!

FÖRSTÅR NI LYCKAN ATT TVÅ AV MINA NÄRMSTA VÄNNER ÄNTLIGEN HAR FÅTT SINA PRINSESSOR I FAMNEN?!Igår (26/9) välkomnade vi både Hanna och Novalie till världen och jag är så glad att jag spricker!!!Grattis till båda mammorna säger jag och torkar tåren i ögat.

Lilla lilla Hanna (Sandras prinsessa) & Lilla lilla Novalie (Amandas prinsessa)
Mammorna får medela om ut i fall ni vill att jag tar bort bilderna <3


Jag vill också ha bebis nu!Jag är så sugen att det gör ont i magen!Haha.Veysel och jag började prata om namn igår när jag berättade för honom om prinsessorna och konversationen fortsatte idag då vi veeerkligen inte kan komma på 1 namn vi båda vill ha.Han vill ha ett mer turkiskt namn o jag ett mer svenskt...ufh det blir svårt den dagen när vi verkligen MÅSTE välja ett namn!Det finns ju redan en del turk-namn som är jättefina men som redan är upptagna av vänners bebbar där nere, eller så är namnet samma namn vars min eller någon tjejkompis ex hette...Inte ok känner jag!Men vi har som sagt tid att planera på! :D Man måste ju faktiskt vara gravid och få ett barn innan man ens kan bestämma namnet på bebben!

Nu sitter jag här, jobbat har jag gjort idag, efter jobbet blev det införskaffning av färska burgare från ICA (!rekommenderas!) och sedan tåget hem.Hemma väntade en avi från posten som jag väntat (i 1 dag på:P) så jag tog på mig skorna igen och traskade upp till Ica här...Wiii min fina ring som jag varit kär i sedan sommaren 2009 när min kollega, och hon som fixat headern^^, köpte en likadan i Turkiet...I söndags slog jag till o beställde den och idag kom den alltså.Sååå fin.Lite dyr förvisso men jag skall ju faktiskt strunta i att köpa både skor och jacka denna hösten (och vinterjacka köpte jag ju i jan/feb så det behövs ingen ny!) så jag unnar mig denna gudomliga sak!


(Kolla hur fula mina nagalar blivit sedan jag hade lösnaglar!)

Nu väntar jag på att lillebror skall plugga färdigt o sedan skall vi ut lite i solen o promenera!
Ledig onsdag-torsdag!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0