Pain!

Har så förbannat ont uppe i vänstra hörnet av min vänstra tutte och det känns lite svullet och som en förhårdnad i jämnförselse med höger bröst - det gör ont upp i muskeln som "håller ihop armen o brösten vid armhålab"- ut i armen som domnar och känns svullen och handen blir kall.Det gör även ont i muskeln som går längsmed nacke och axel...Vad är detta?Jag hade så här ont i lördags med o det var inte första gången...Blir lite rädd faktiskt!

Har läst på internet om cancer då vi har det i släkten men de säger att man väldigt sällan har ont och att förhårdnaden som man har beror oftast på svullna lymfkötlar som svullnar i ena bröstet och inte det andra, ofta vid mens- vilket om jag inte åt ppiller skulle ha runt denna tiden i månaden (var iaf så innan jag börja äta dem att den kom runt 25 +/-3 dagar)...Kanske skall avvakta- har man cancer är ju "klumpen" där alltid o inte bara ibland...Men det är en sån sjukt läskig känsla!Någon som vet något?Vill inte gå till f*tt vårdcentralen och inte bli trodd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0