Sorry!

Ursäkta min urdåliga uppdatering här på bloggen men jag har varit upptagen med att jobba-jobba och...tja...jobba!Har kört på i 11 dagar nu och nacke, rygg och axlar gör så förbannat ont att jag vaknar på natten av att jag är stel...Det är inte alls kul men vad finns det att göra?!Har köpt (fått*) ny kudde men jag har lika ont för det...just i skrivande stund har jag så ont i nacken att jag blir varm och mår illa.

I veckan blir det lite lugnare tempo med (inplanerade) jobbdagar endast tisdag, fredag och lördag...Men redan idag klockan 0720 ringde de och frågade om jag kunde komma in i dag...Men min nacke sa nej.Än så länge har jag kokat soppa (skall köra lite soppdiet nu igen för att få igång min kropp då jag ätit sjukt dåligt när jag jobbat!!!) och legat i soffan och kollat på GossipGirl...är sjukt uttråkad men regnet hindrar både humöret och viljan att gå utanför dörren...Åter igen- what to do!?!

Nu skall jag ta och baka en paj som mamma ville göra igår men jag har iiinge att göra så jag gör den idag :D
TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0