ûllared!

Förlåt för seg uppdatering men jag har haft fullt upp med att gå på amazing konsert med Håkan Hellström med bästa Kristina och att leka med Isak!I lördags efter jobbet tog jag mig in till Göteleborg där vi möttes upp för kaffe på Frank's...möspös...Dock ville inte hon åka hem, och jag ville gäärna åka hem då jag jobbat hela dagen så vi slog ihop saken- hon följde med mig hem.

Hemma blev det grillat, tv och samtal till finaste Veysel.Usch vad jag älskar honom.Och saknar honom till 1 000.Unbeliveble (stavas det så!!?!!) att man kan känna så efter all denna tiden isär men jag saknar nog bara han mer och mer för varje dag som går och nu när det är såpass nära tills jag skall få sova i hans armar igen (vet fortfarande inget datum!) så känns det som saknaden i mag-gropen bara blir större.

Igår hade vi kalas för Lillebror som fyllt 16 i fredags, innan dess var jag o Isak o fikade på EspressoHouse Kungsmässan då hon aldrig varit på mässan förr ville jag visa henne detta smultronställe- gosh jag älskar att gå där!Så rent och fräscht och undanplockat och jaa...lovely!Vi knöt dessutom ett avtal där vi lovade varandra att vi inte skall äta onyttigheter när vi fikar ihop och att vi ska säga nej till varandra!Bra deal!!!

Under kalaset kom äntligen min älskade Linda hit, det blev tacos i mängder och som alltid tjöttjöttjöttjöt...Det beslutades dessutom om att jag skulle följa med till Ullared idag trots att la familia skall dit den 8 oktober (vem vet jag kanske redan åkt då!?!)...Klockan 0700 tog vi bussen till tåget som gick 0725 och sedan bussen 0747 till Lindas morfar vars bil vi skulle få låna- tack söta han!- och runt 0930 vart vi framme...Det blev frukost och sedan shoppade vi loss...jag som inte skulle handla något fick en slutsumma på cirkus 800:- Nöjd!Under 1 000:- är kanoners!Det blev lunch på kina-buffén och jag åt aaaaalldeles to much som vanligt...kräks!Mer kik i affärerna utanför och sedan rullade duktiga Linda bilen hemmåt...Jag hade dock fått span på ett par fina ballerina skor på ScorettOutlet i Ullared men i min stl fanns 1 par kvar och höger skon var mörkare färg än vänstra skon så no thank u!Hemma i Kungsbacka slängde jag i mig en kopp kaffe hos Lindas morfar och sedan kom mammi o hämtade moi <3 Kom på att FreePort också har ScorettOutlet och där fanns skon bara i stl 41- men med en sula i så blev dem mina för 344:- visst drog jag över att jag klarat mig under 1 000:- men jag har inte hittat några ballerina, höstig modell, förrän nu så jag slog till! Bilder på dagens små fynd kommer här nedanför!


Urrig-burrig-pälsväst med brunt flätat skärp
"Fransk"-beige-kudde
"Lantlig"-vit-spets-kudde
Svarta träningsbyxor-långa
"Dove"-bodylotion m liite solbränna i ;)
Nagelack som skall göra att naglarna växer snabbare och blir starkare
Svart nattlinne med vita "snöflingor" på
Svarta nya week-days strumpor
<3OCH OFCOURSE MINA AMAZING LJUSSTAKAR OCH SKOR <3

Tajm to hit the shower tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0