Älskade älskade du...

Har precis satt mig på strandmuren och njuter av värmen som solen fortfarande bjuder på. Det är sjukt varmt fortfarande och mina långbyxor o converse börjar kännas to much men ibland blir det riktigt kallt i skuggan så jag vågar inte riktigt dra på shortsen ännu!Vad skall jag då ha när det blir 50grader varmt?!

Idag kom älsklingen och överraskade mig i butiken! Han hade lite ledig tid och ville kolla tshirt för honom själv och för småkillarna på hotellet. Glad blev jag iallafall för att han kom förbi för det gjorde att jag fick spendera tid med honom utanför hemmet även om det var typ en kvart haha!

Nu sitter jag och inväntar Denise som ville träffas o ta en kaffe i solnedgången...Inte helt fel direkt efter jobbet :)

I morgon kommer nog bilder på någon utav de klänningar jag KANSKE skall köpa idag.Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0