I-lands problem

Bild 1 behöver en matta. Som går ungefär från kylskåpet till dörren rätt fram. Vid soffan är mattan svart men i köket vill jag ha beige/brunt. Dock så kommer sofforna få en grått överdrag och som ni ser kommer den nya mattan hamna lite vid soffans baksida. Veysel tycker att vi skall skaffa en likadan svart som vi har fast smalare då soffan o mattan kommer "gå ihop" men då säger jag att vi får skaffa en svart till köket med så alla tre blir samma färg men den bruna runda passar ju bra in där säger V- ja men Malin kanske inte vill ha olika mattor som en annan by-turk. För den nya mattan kommer ju ligga nära den runda mattan också. Hur skall jag göra. Ni alla får hjälpa mig med detta! Kommentera. Ps- jag bjuder på att alla mina soffor just nu är massa olika färger så ni har något att skratta åt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0