Im complaining

I morse försökte jag ladda upp en überfin bild över stranden innan jag började jobba men från att blogg.se appen chockerat mig med att gå med på att ladda upp bilder 2ggr på raken så vägrade den- nu när jag försökte igen så vägrade den igen!

Överskriften i morses var "I aint complaining" men nu ikväll ändrar jag den. Med basta. Jag skall nog tillochmed slänga iväg ett mail till blogg.se o fråga om det bara är min iPhone eller flera som har probs med detta. Ett inlägg är inte alls lika kul om det inte finns några bilder- right?

Här går allt annars bra. Jag började som sagt jobba 18/4, i onsdags, och just nu arbetar jag 9:30-18:30 vilket passade jättebra när V ändå jobbade 7:30-ca 18. Igår kom de första gästerna till Cinar (2 stackars finnar kom helt själva!) vilket gör att skatt är på jobbet från 7:30-22 (igår var första dagen så tiden är tagen från igår o räknad i turkisk tid, hoppas han kommer ungefär samma idag för då är han här om 20 minuter). Men som sagt, just nu jobbar jag ändå hellre till 18:30 då det är nadish att göra på kvällarna ännu. VI VILL HA MER SKANDINAVIER!!! Det jag skulle säga är att det är lite segt att vara hemma från 19:00 typ till 22 men thank God för internet och Viber! Slog ihjäl 50 min med fina Kristina och det är guld värt!

Till det enda tråkiga som händer är att vi är väldigt short of cash. Jag började nyss jobba, V får ite lön förrän i maj- min Maxi lön fr mars gick till motorcykeln o lägenheten. Jag känner mig lite låst men eftersom jag har världens snällaste i min omgivning så löser sig matpengar för oss iaf- tack och tack tack tack igen <3

Sedan igår åt jag lite mycket bröd på jobbet då maten inte var delux och hade ont i magen resten av kvällen, detta hände ibland hemma med när jag åt mkt mjöl och även i Burdur för ett tag sedan. Idag åt jag inte lika mkt bröd på jobbet men kanske inte mycket men jag åt pasta här hemma och har ont igen. Så nu har jag nyss smsat Maria och bett om att få komma lite senare i morgon o så skall jag gå o se vad de säger hos läkaren för det är när jag äter mjölprodukter som det gör ont :(

Oj vikke inlägg det blev- men nu vet ni vad som händer! Glöm inte att boka resan till Side! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0