Inte bästa vädret...

Idag blev det en sväng till Manavgats centrum och suktandes efter kläder på finaste Koton- men waaay to expensive! Egentligen inte, om man hade svensk lön osv men för oss turkar är det snorigt dyrt! Men dem har verkligen "svenskt mode" där och det gör mig lite smått galen. Sedan blev det såklart en vända på Sali Pazar, den lilla, och införskaffande av tandkräm och cay glas. Och en osthyvel!!!Herregud. Efter 4 år här i Turkiet hittade jag en osthyvel i Manavgat! Jag blev så glad och ville berätta för någon men näe jag var ju själv ja...Nästan så att jag började hoppa uppochner där i affären ett tag! Den kostade typ 5 kr också, så vi får väl se hur bra den är men ändå!!!Sjukt nöjd. Väl hemma bjöd jag in Lojs och Sandra på en kaffe o vi satt o tjöta ett tag tills Sandra kom på att hennes karl skulle tillbaka till jobbet o han hade ju Belmish hemma...Men mysigt vart det iaf! Nu degar jag o V i varsin soffa till "Survivor"...I morgon har jag en överraskning för er bloggreaders ;) Puss o kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0