Ledsen

Ajm so sorri. Jag har försökt att få min dator att öppna internet i några dagar nu så jag kan lägga upp bilderna på min lägenhet men den total vägrar. Det står att internet åtkomst saknas, vilket gör mig piss då jag står med iPhonen i andra handen och internet fungerar som smort. Jag har inte heller största tålamodet att stå lutad över min tvättställning (som just nu fungerar som skrivbord på balkongen) och försöka om och om igen. Jag skall pröva att lägga upp bilderna här ifrån efter detta inlägg.

Igår hade jag en übermysig dag med en gammal Tjönare- Denise! Jag fick henne att börja jobba för Nazar, när jag fortfarande tyckte dem var bra, och idag är lillskiten supervisor här i Side. Att hon dessutom är ett år yngre än mig kan vi ju tala tyst om ;) Men vissa gillar att äta bajs så jag är glad för hennes skull ;) Hur som haver har hon alltid jobbat borta i Kusadasi men i år ville företaget utveckla henne o satte henne här! Inte mig emot men jag vet att hennes hjärta längtar tillbaka. Hon vart ledig igår så jag travade bort till mitt gamla hem, Side Garden (blue roof), o sedan traskade vi ner till Butiken. Pratade alldeles för länge med Maraja och sedan bort till bästa GoldenStar för intag av pizza! Mums.

Eftersom ALLA vill se vart/hur jag bor så kämpade Denise upp för mina 5 trappor för kaffe o mera prat. När hon gått vart det bara att börja laga middag till mig o finast- som var klart när han kom hem men "eh älskling my friend wanted to play pool with me" och han som jobbar 730-18 och sedan kommer hem o sättet sig i soffan med mig som umgås med alla mina vänner dagarna i ända såg uppgiven ut när han frågade "is it ok if I go?!" Malins hjärta kunde inte säga nej. Vi sa att om typ 3 timmar är väl lagom att äta och KORS I TAKET när han kom hem tidigare än så.

För er låter kanske sånt här töntigt men sommaren -10 var värsta sommaren i mitt liv och vi var ALDRIG hemma ihop så nu när han inte skall iväg eller nu när han kommer hem i normala tider så blir jag överlycklig. Fast, ni känner ju mig, i bakhuvudet tänker jag "säsongen har ite börjat ännu"...Negativa Me!!!Men jaja.

I morgon åker vi hem till Burdur och stannar där några dagar. Skall bli skönt att slippa tänka på matlagning och städning haha! Måste kolla när hon gör ris bara- har fortfarande inte fattat hur man får det ikke kladdigt!

Nu ska jag pröva att ladda upp lgnh bilderna!Wish me luck. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0