Mer död än levande!

Hörde av mig till Sandra i morse o fråga fall hon o B ville hänga med på en promenad till Side o käka en glass i solen och VEM kan motstå en sån fråga? Så Therese o Camilla hängde på dem med. Det blev stop på nån restaurang där nån kille kände igen T o C o bjöd på kaffe- tack men vem är du? O eftersom han inte kände igen mig så "you dont have turkish boyfriend cause I didnt see you before" ?! Störd. Men tack för kaffet. Tog vägen förbi Stones o baba som öppnat ny tatto shop o grejer. Och sedan den välförtjänta Magnum Beyaz glassen. MUMS. Det är dock inte lätt att promenera lungt o harmoniskt med en trollunge på 1,5 som vill åt ena hållet o en stackars varm hund som vill åt andra- men jag tycker vi lyckas rätt bra ändå! Man får liksom hjälpas åt och tja- jag älskar ju barn så för mig är det bäst att få vara med Sandra för då får jag ju automatiskt vara med Belma :D Nu sitter jag på mitt sketna balkongolv o är så trött att jag dör. En maskin med handdukar måste hängas upp och en vit borde startas. Ikväll skall V hem till dottern o jag till Camilla för att sno OTH säsongerna så jag kan börja om från början med dem! Wooop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0