På jobbet och ojobbar

Ja men fina Tropic har ju trådlöst som funkar till butiken. Hoho. Tack för det. Jag sitter i butiken och väntar på att chefen skall vara klar med butiksnissar så vi kan diskutera när jag skall börja osv. Det känns fortfarande inte som om jag varit här ifrån, Louise går runt och skriver ner priser och det ger mig magont bara att tänka på att jag skall lära mig alla jag med. Igår hämtade vi spis och tvbänk hos UNDERBARA Sandra o T som lånar ut det till oss! Det får bli många middagar hos mig för att kompensera. Veysel börjar jobba i morgon, 8-1730 cirkus- måla väggar och skura golv på hotellet. Men då vet vi iaf att pengar börjar rulla in snart- thank god. Igår hade vi 2 kr kvar efter att vi köpt bröd, tomater o gurka. Som tur är har jag världens bästa familj. Oj vilken lättnad. Jag grät av lättnad kan jag säga. Nu klarar vi oss ett bra tag framöver. Älskade ni. Jag skall gå och ta mig lite te i maskinen här och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda! Mat iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0