Sali Pazar

Igår tog jag med mig Belma och Sandra på en liten tripp till Manavgat och Sali Pazar- det är ungefär Turkiets motsvarighet till Ullared...Fast med sämre kvalité och bättre priser. Tex så köpte Sandra skor för 5TL styck...20 kr alltså. Dock är det inte alltid SÅ billigt men hon hade flyt! Jag köpte roliga saker som teskedar, diskhandduk och 2 små handdukar att hänga på spisen. Resten av dagen spenderades hemma hos Sandra till 18tiden då skatt kom o hämta mig för grillkväll hos Mehmet (Veysels bloodbrother), det var ju fotboll igår så vi var inte hemma förrän vid tolv och ni kan ju gissa om skatt som åkt hemifrån 730 var slut?!?!! Idag åkte vi tillsammans in till Manavgat och jag gick till Sali igen, och han åkte till Mehmet för att hjälpa honom med hans tv. Direkt därifrån skulle han till hotellet så jag har packat upp våra väskor och hängt in alla kläder i garderoberna, startat en maskin tvätt och tvättat golven en omgång. Nu hoppas jag att dem torkat för maskinen är klar att hängas o jag vill inte stå här på balkongen resten av dagen! Ikväll blir det tacos och mys hos Sandra med Belma, Theres och Camilla. Lojs har ju redan börjat jobba så jag vet inte om hon kommer or not- men I hope so!!!! Nu- hänga tvätt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0