Fri wifi

Grannens internet är på så då passar vi på!!!

Jobbade sista heldagen i butiken igår. Är ledig idag, i morgon och på söndag jobbar jag 19-23 under ruschen.

Veysels föräldrar kom igår kväll så när jag kom hem från jobbet väntade kindpussar och mat på mig. Underbart. Älskar dem nästan som min egna familj och älskar att jag känner mig så fruktansvärt avslappnad med dem.

Vi har inte gjort något annat än att bara pratat. Jo, jag, V o svärfar gick o handlade middagsmaten som svärfar tillagade. Dröm att få äta hans mat. Han är kock för det första. Och sen överhuvudtaget få äta hemlagad turkisk mat. Jag dör va gott.

Annars?! Linnea confirmade att min biljett hem lördag 1/9 finns att köpa så i morgon går jag till kontoret o bokar och betalar. Konstigt.

Nu skall jag väl vara lite social kanske.
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0