Planering pågår.

Ja mina vänner. Här planeras det för fullt. Planer som jag gärna vill dela med mig av men som får vänta liiite till innan dem avslöjas.

Vill få utrett allt innan. Och framförallt vill jag berätta för mamma o pappa via telefonen innan de behöver läsa här på bloggen. Inget över dramatiskt kommer att inträffa. Men låt oss säga att jag ser fram emot detta med ett leende på läpparna.

Annars rullar allt på. Graderna som sjunkit i antal verkar stiga igen. Och det är för jävla varmt på dagen igen. Veysels familj är på ingång då de har massa baklava o gott hemma som de vill dela med sig av under bayram men eftersom vi jobbar så fick vi stoppa dem för att köpa en biljett till i morgon "men baklavan håller sig inte färsk så mycket längre"...Söta ni. Ni får komma utan baklava.

Idag saknar jag min Sandra lite extra. Jag har ofta dagar då jag saknar någon av er lite mer än vanligt. O idag såg jag ett avsnitt av Ellen där de pratade med en svårt sjuk lillkille (inte för att Linus är i närheten av vad denna kille hade men sjuka barn får mig nu mera alltid att oroa mig extra för min prinskorv) och hans mamma som satt o grät i soffan när hon berättade om hans kamp- Nu är Linus o Sandra inte på samma nivå som denna familj men som sagt. SAKNAR DIG MIN SMULPAJ OCH ÖNSKAR FÖR ALLT I VÄRLDEN ATT NI SKALL FÅ BÖRJA MÅ BRA SNART!

Näe nu kom tårarna så vi avslutar detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknar dig med<3!!!

2012-08-21 @ 09:56:29
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0