Galen dag!

Träning, dusch och sedan in med 13.25 tåget till Göteborg för att leta doppresent till finaste Hanna's dop som äger rum den 21/1...Det var INTE det lättaste då vad vi ville köpa först inte fanns och sedan tog orken slut och tja- nu hittade vi visserligen den sötaste grejen tillslut men stackars Linda's kollega Jeanett dog redan innan vi hittat det.Haha.

Dessutom blev det lunch på Sweet'n coffe bar i Palace huset och sedan inköp av räääkor på FeskaBröderna och sedan hem till fina fina Linda's lägenhet och svullade i räkor, sallad och AOLI <3

Just det- om ni undrar över inlägget med alla glada fejjsor så JA- Im going to Stockholm baby!Fredag morgon tar jag tufftufftåget och stannar till söndagkväll- åååh ubermys!!!Pussa MASSA bebis och svallra sönder Mackans hjärna- stackarn! Jag skall åka tåg med- det är något jag ÄLSKAR och känner mig helt avkopplad när jag väl gör det...hehe...Läsa bok, köpa en kaffe på Esph, en tidning på Pressbyrån...

Jag är förövrig stolt över mig själv då jag tränat alla de dagar jag sagt åt mig att träna, jag äter inte så mycket pasta/ris och bröd äter jag endast vid speciella tillfällen- som då surdegsbröd på stan eller en vit liten rostemacka till räkorna idag. Dock får jag lite ångest över det, vilket jag inte borde men jag är så duktig med allt annat att jag mår lite dåligt över det- men jag får hoppa 50 ggr upp och ner i morgon på jobbet så har den vita mackan försvunnit. Jag försöker verkligen. Och jag lyckas faen bra! Idag på gymmet körde jag 15 minuter PW, sedan 15 minuter i 9.0grades lutning, och sedan 15 minuters löpning- allt i MIN takt och ingen annans för det är MIG det handlar om. Inte jämnföra mer!

I morgon skulle det först bli jobb 12-16, som med utbildning innan jobbet blev 11-16 och som tillslut blev 11-19...Tack då jag fått bort mitt fredagspass 15-1930 så tjänar jag in liiteliiite på detta.Efter jobbet blir det hem för att packa och fixa :D Lyyycka!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0