It works!

Herremingud efter 1 månad + fungerar äntligen apphelvetet igen! Grattis http://blogg.se">blogg.se!!!! Här är det som vanligt varmt och äckligt. Jag mår inte alls bra av denna värmen- vill knappt äta om dagarna och trots att jag som oftast går o lägger mig vid 01 och vaknar absolut senast 10 så är jag konstant trött. Med 10 timmars sömn! Det är inte alltid det blir 10 timmar men det kanske är därför ? Kom på det nu. Jag kanske borde vakna tidigare ? Usch hemsk tanke! Haha. Just nu längtar jag efter lite svalare temperaturer så jag kan använda mina kläder- när det är 43 grader i skuggan så vill man ha så lite som det bara går på sig och då får genomskinliga toppar ligga och istället får sånt som räcker att ha 1 utav användas- vilket gör att man använder samma kläder om och om igen. Köpte en enfärgad långklänning i Alanya för 10TL men så här i efterhand vet jag inte riktigt när jag tänkte använda den i denna värmen ?! Kanske när jag får besök :) Idag jobbar jag som vanligt 1430-2300 (svensk tid ja!) och sedan i morgon är jag ledig! Då blir det stranden med världens finaste dädi och på kvällen skall vi ut och äta middag med gamla gäster men goda vänner från Cinar. Vi satt med dem på en rest/bar mitt emot Cinar igår natt och drack vin o tjöta efter jobbet. Mörkt som katten vare då det brann längs med stranden så hela Side låg i mörker! Spooky. Eftersom jag inte ätit något på hela dagen, jo 2 skedar ris till middag på jobbet, så slog mitt vin till med världens kraft haha! Har aldrig i mitt liv känt av 1 glas vin men redan då så snurrade det i huvudet - då skall vi inte snacka om 2a och 3e!!! Hemma blev det fyllemat i all ära :) Fi fan va hungrig jag vart. Nu dör snart telefonen så jag skall stänga ner här! Är där internet på beachen i morgon kommer en update annars får ni hålla er till tåls!(säger man så?) Puss o ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0