När det krusar sig i brunnen!

 
Ja  när det går krus (heter det så?) på vattnet som ligger i brunnen i badrummet då kan ni tänka er vad det blåser ute! Vi har ett ventil-fungerande fönster i badrummet och när det står öppet (läs jämt!) och sovrumsdörren står öppen så blir det nog lite korsdrag och det går nästan små små vågor i det vatten som samlas i ena behållaren! Galet. 
 
Permanenten blev asbra! Precis lagom krulligt och jättefint. Hur nöjd som helst- dock är jag rädd att den ite kommer hålla sig så länge men då skall allt Cem få göra om den för har jag betalt pengar för något som skall hålla iaf 3 månader så är det bara för honom att rulla om ifall den går ut innan dess.
 
Igår efter jobbet kom V och hämtade mig och vi åkte direkt hem för att dega i soffan, stackarn jobbade från 0700-2200 med endast 1 timmas rast då en av småkillarna (kallas comi här i Turkiet och motsvarar väl våra springpojkar) legat på sjukhus och befinner sig nu på personalboendet för att vila upp sig- dock måste en av de andra vara där han är för han åkte in för hjärtfel och får inte lämnas ensam. Så dem är 2 man kort. Stress? Nae inte alls.
 
Skriver detta inlägget (i anteckningarna på telefonen och kopierar in det sedan) degandes i soffan här hemma framför Ellen De Generes med en kopp kaffe.Vaknade runt 09 av den förbannade blåsten och kunde inte somna om, hurtiga Malin studsade ju upp 07 när V skulle åka och slängde in vit tvätt i maskinen som nu hänger o blåser ute på balkongen- är shetans nojjig att den skall blåsa bort trots 3000 klädnypor så jag går och tittar var 5e minut typ :p Ja man kan torka tvätten inne men jag tycker den luktar ofräscht i detta landet så jag vill ha den ute! Nu är tvätt nr2 klar så den skall också ut ut ut.
 
Åååh igår fick jag ett efterlängtat samtal från världens bästa Linda! Som jag blev glad. Det varar ju inte direkt i evigheter men usch vad jag saknade henne lite extra mycket när vi pratade! Hoppas verkligen hon kan hitta en sista minuten ner i augusti så vi kan hänga lite <3
 
Nu sitter jag och hoppas att korven kommer hem i normal tid så jag kan få pussa lite på honom- vi ses inte allt för ofta direkt och när vi ses på kvällarna efter jobb är vi helt utslagna så vi är inte översociala direkt :p
 
Nu ut med tvätten. Ha en wonderful onsdag- idag och imorgon kvar and then Im free again <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0