Skuggan

I förrgår jobbade skatt sent vilket ledde till att han igår började "sent" (1000) vilket ledde till att han inte hade siesta- som i sin tur ledde till att Malin fick gå till jobbet. Det tar knäcken på en! Helt stört vad varmt det är i solen. När jag kom fram till GoldenStar för att sitta o låna internet lite så frågade ena killen om jag verkligen mådde bra- han tyckte jag såg lite vit ut...Jag kände hur huvudet började dunka och sa att nae jag behöver nog vatten och ta gärna med en påse med is för mitt huvud håller på att explodera. Precis när han kommer tillbaka med isen och lägger den på mitt huvud slocknar det och jag är borta kanske 2 minuter- vaknar upp och säger på svenska "jag måste jobba!" Killarna säger att neeh du skall INTE jobba- du skall hem! Jag förklarar att jag måste ta mig bort till jobbet för att prata med min chef så 2 av dem följer mig till jobbet där Hassan inte är.Ringde Veysel men det var ju mitt i bortplockande av lunchbuffen så han kunde inte svara förrän jag var på jobbet och när jag hörde hans röst brast jag i gråt- gu jag var så rädd och det var första gången jag svimmade och det rekommenderar jag er alla att hålla er borta från! När jag får syn på Louise pojkvän (och min kollega) börjar jag gråta igen och jag förklarar snabbt vad som hänt o han säger inget utan bara berättar för kusinen vad som hänt och att han skall köra hem mig. Räddande ängel om något. Hemma blev huvudvärken värre o migränen dunkade sönder huvudet, till råga på allt fick jag miljoner värme-utslag på kroppen så in i duschen tänkte jag- men huvudet bara snurrade så jag satte mig med kläderna på ner på golvet och satt med duschslangnen tryckt mot huvudet en bra stund innan jag orkade resa på mig. Idag mår jag bättre, huvudet värker såklart men jag får så dåligt samvete när jag inte jobbar så jag tvingar mig själv att må bra nog att orka jobba! Hostan vägrar att ge med sig och halsen är fortsatt svullen så idag köpte vi ny hostmedicin och även antibiotika för att jag själv är garanterad att jag har halsfluss eftersom det inte försvinner utan verkar bara bli värre. Veysel vaknar inte lätt han men i natt vaknade han när jag hostade som mest och knappt kunde andas så då kan ni tänka er hur jag hostar ;) Idag är det onsdag, i morgon torsdag- sedan fredag och efter det äntligen LÖRDAG <3 .sorry att det ite blir mellanrum mellan alla stycken men det är inte mitt fel tro mig- jag gör 5 nedhoppningar mellan varje när jag skriver men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0