En pojke...

En pojke som inte lät så glad idag var min skatt. Bara det att han köpt en liten vodka att dricka ikväll gav mig en klump i magen o mycket riktigt när jag ringde var han nedstämd och trött. Han jobbar mycket, extremt mycket.

Tänk dig själv att måndag jobba 07:00-00:00 (med max 2h rast) och dagen där på köra 09:00-23:00- 7 dagar i veckan. Nästan ensam om att kunna servera och vara serviceminded. 1 till av pojkarna säger han duger, 1! Och så chefen såklart men okej 3 duktiga och resterande är mer eller mindre bara i vägen. Stress och uttråkighet över att bara jobba, komma hem, sova & så tillbaka till jobbet igen- det ger han floppyn! "And you are not in home with me, Im lonely all the time" flikade han också in min prins. Det får mig att vilja åka dit- typ nu. Men bara i natt o i morgon natt så sover vi ensamma, sedan är det vi igen!

Det är för honom jag utsätter mig för detta år efter år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0