Come fly with me

....lets fly lets fly away! Åh nu sitter jag på Göteborg Landvetter Airport och har druckit upp min tomtelatte och svalt ner min pepparkaksmuffins från EspressoHouse. Obligatoriska tidningen är inköpt och just nu rullar planet in på gaten. Att vi skall borda om 10 minuter verkar inte lovande- men det skall landa 16:10 och Veysels plan 16:40 så jag har tid!

Väskan har aldrig varit så lätt som idag- 15 kg med 6kg bort räknat för själva väskan! (I know sjukt tung väska!!!) Det känns så bra, så skönt att inte ha mycket i. Det betyder att jag inte blir borta länge. Och att älsklingen behöver vikten när vi åker hem igen. VI. ÅKER HEM. VI.

Obeskrivligt. Vi hörs från Istanbul peps!
Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0