Cozycozy

Åh mina vänner- nu är vi på väg upp! Har mått dåligt några dagar nu, både med förkylning och pga oro för kärleken- men allt känns bättre nu!

Igår gick jag och la mig i sängen strax efter 20 (!) för o kolla fotbolls galan. 10-i-21 orkade ögonen inte mer och jag stängde av och somnade bums! Förkylningen var inte o leka med och dessutom trodde både mamma o pappa att jag hade feber så det var inte så konstigt att jag somnade tidigt o sov i 13 timmar!!!

Idag har jag bara myst sönder med Håkan inne i ett grått Göteborg- vi började på Brogyllen där vi slurkade i oss varsin kanna te och ap-god smörgås, efter allt för mycket prat så bytte vi café till älskade EspressoHouse för kaffe o chokladboll :)

Lite kik i affärerna och en kram på stationen fick avsluta denna dejt! Nästa gång vi ses är (peppar peppar ta i trä) Veysel med!!! Obeskrivlig känsla!!!

Pratade precis med honom och frågade ifall han var väldigt nervös inför intervjun varpå han svarade "no no, if I didnt know you and feelt like "who is Malin" I would worry but I allready feel like we are family so why I will worry?They can ask what they want!" Åh bäbi- själv är jag så nervös att jag mår illa :) Sista papprerna är översatta och redo att tas med på intervjun- nu är det bara 12 dagar (11 egentligen) tills jag åker och 14 exakt tills intervjun är!

Jag är ledig i morgon igen och sedan på torsdag jobbar jag igen- 10 dagar i rad innan avresa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0