Hemma dag

Ja mina vänner- här har det inte skett mycket på bloggen. Jag har inte haft lust helt enkelt.

I lördags var det jobb till 20, och sedan hem o mysa med mig själv med egen gjord pizza och rövin. Mamma,pappa & lillebror var hos storebror o myste och jag kände inte för att gå dit o tjöta- var helt slut efter en dag på jobbet.

Igår mådde jag inte bra, spydde några gånger och var hängning som tusan så vid 18 ringde jag och sjukanmälde mig för dagens pass på jobbet. Men i morse vaknade jag pigg som en mört utan minsta känsla i kroppen som påminde mig om gårdagen...Ångrat hela dagen att jag ringde o sjukanmälde mig så pass tidigt för jag hade lika gärna kunnat jobba idag! Men jag var ju snäll mot jobbet så dom fick ringt in någon annan tidigare. I MORGON BLIR DET DOCK JOBB IGEN YAY :D

Ringde tandis i morse för att boka om min tid 29/11- trodde hon skulle säga "ja nästa är i januari" Men tro det eller ej så fick jag tid idag, samtalet innan mig hade varit en avbokning så jag ringde i perfekt tid! Har ju tandvårdsavtal så betalade inget heller. Allt såg bra ut och i tanden där jag känt på mig 100% att jag haft hål syntes inte ett dugg! Allt såg jättebra ut och det ända hon sa var att fluxa mer regelbundet.

Här hemma har jag o mamma rensat och skrivit upp vad jag behöver OM JAG NÅGONSIN FÅR EN LÄGENHET.

Nu ska jag dega i sängen o somna sött senare. Har solat solarium idag med- känns SÅ skönt att fått lite färg på kinderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0