Jahopp.

Om någon inte förstod min turkiska rubrik härom dagen så är jag i Manavgat nu. Vi kom hit igår kväll efter en skakig flygtur från Istanbul. Nu kan vi även checka av "flyga tillsammans" på listan. Fullsatt var planet och njaaa TurkishAirlines är bättre än OnurAir! Men vi kom fram med livet i behåll ;)

Idag har jag fikat med chefen på Doruk och sedan promenerat runt på gatorna här i Manavgat med min man. Vi försökte hitta en väska som mamma vill ha som inte fanns i Istanbul- den fanns här men i chockrosa och kornblå- vilket inte fanns med i hennes önskemål :D

Fredagen till äran har vi ätit tacos och nu myser jag brevid braskaminen med hårigt fredags godis och Femtio nyanser av honom. Älsklingen spelar FIFA med bästa kompisen och i morgon rullar antingen bussen eller bilen till svärmor och svärfar där flytt väntar!

Ha det fint mina hjärtan och ha en mysig 1: advent! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är detta håriga godis för något?? Någon aning om när ni får besked? :) borde varit idag väl?? Pussokram

2012-11-30 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0