Måndag.

Dålig aktivitet här jag vet men samtidigt vet jag ju inte om någon läser då jag inte ens fått 1 kommentar det senaste. Någon kvar???

Det händer inte så mycket nu, samtidigt som huvudet är fullt av tankar. Om 5 (6om man räknar med söndagen) så åker jag ÄNTLIGEN till min prins som jag saknar ihjäl mig efter! 7 dagar kvar till hans intervju. Nagelbitare!!!

Nu jobbar jag varje dag fram tills jag åker, inte hela dagarna varje dag men varje dagar har jag några timmar ihopskrapade så jag inte blir pengarlös i december!

Idag blir det jobb 16-21 men först Kungsmässan med mammamys.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kollar varje dag:) dålig på att kommentera!! Ska försöka bli bättre på detta! ❤

2012-11-20 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0