Bra start!

Kom upp vid 9, efter samtal till både skatt (som satt telefonen på ljudlöst i går när han var o hälsade på sin dotter o glömt att sätta på ljudet igen så i morse kl6 när jag ringde för o väcka honom så blev han inte väckt och försov sig) och samtal från jobbet som bad mig jobba 15-22. Låg i sägen och tänkte på vilken lugn och skön dag jag skulle ha med långfrukost, långpromenad, kanske en sväng själv till Kungsmässan osv...Men nu tjänar jag ju pengar istället för o göra av med några som jag hade gjort!

Åt frulle, standarden ni vet, och kollade på BiggestLooser innan jag knöt på mig skorna och gick min runda. Älskart!

Nu är ja nyduschad och om en stund skall jag ringa och prata lite med Migrationsverket ! Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0