Cosy tuesday

Varit LEDIG idag. Sovit till 10, ätit gofrulle med mina FinCrisp och supermusli. Varit o strosat (och fyndat!) på Kungsmässan med mamma och Madde o bebis såklart. Ätit vegoburgare och keso till lunch.Varit och TRÄNAT på Sportlife som erbjuder gratis träning en månad...mot en betalning på 100:- för plastkortet :)

Slösade dock bort mina sista 100:- på det ovannämnda fynd på Kungsmässan så jag får väl vänta med att ta ut mitt gratiskort! Efter träningen så blev det middag, falukorv o morötter- lite ris oxå. Och nu har jag värmt mig med en kopp kvällsro tea- väldigt speciell smak men jag har vant mig!

Nu skall jag kolla på bråket i Hollywood fruar och sedan ringa korvas! Har haft en mysig dag och laddat inför jobb ons-sön.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0