För dig kan jag dö!

Jobbat gärnet 12-22- dagen gick förvånansvärt snabbt och tur var väl det! Sovmorgon blev det och tillochmed plattning av hår mina vänner!!!

När jag kom hem så väntade fasters hjärta på golvet med farfar. Mamma o pappa har suttit barnvakt medans storebror och Madde är på galaj. Bästa mötet att komma hem till en sådan spillevink! Galet vad busig hon är. Hela hon lyser av bus i ögonen. Skriker man lite så skriker hon högre haha! Tillslut slocknade dock min lilla stjärna i armarna på mig, det var segt men hon fick halv ligga- för låg hon helt ner så spjärna hon emot som bara den o insåg att hon höll på att somna. Så halv liggandes/sittandes så somnade hon och nu nanar hon gott jämte mig i soffan.

Bästa avslutet på denna kvällen. Någon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0