Hard work wörk

FYYY faaan va trött jag var i morse! Drömde dessutom att Veysel sov brevid mig och när jag vaknade upp så var sängen tom. Mega besvikelse och det enda jag tänkte var "somna om somna om somna om!" Saknaden är enorm. Nu typ- iaf nästa helg, var det ju tanken att jag skulle åka dit men hans systers bröllop blev ju förflyttat och nu ses vi inte förrän 26 november. Dock känns det som tiden flyger iväg så det är vi glada för!

Idag blev det först gröt innan jobbet då jag efter träningen igår inte åt mer än en clementin så kroppen var hungrig när jag vaknade!På min frukost-kvart slevade jag i mig medtagen turkisk yoghurt och Pauluins müsli (REKOMMENDERAR!!!) tillsammans med 2 ägg&kaviar. Efter en stund blev jag hungrig och åt ett ägg till (fick 3 ägg över efter frukosten, köpte 3 och betalade för 3, i caféet då det ändå var 3 kvar när frukosten var slut).

Lunchen bestod av gulachsoppa från igår, sallad och ett litet svenskt päron.Jag läste någonstans att man VERKLIGEN INTE skall äta frukt om man vill bli av med sötsuget då fruktsockret triggar igång sockerbegäret- nog för att jag vill bli av med mitt sockersug- men nog fan skall jag få äta ett äpple?! Näe just det hoppar jag. Promenad, 5;65 i solen med mamma blev det direkt efter jobbet.

Till middag blev det korvstoganoff med ris och sallad. Jag vet att man inte borde äta ris och pasta eftersom jag tränar så lite som jag gör men jag tror på att om man äter i lagom mängd så! Efter middagen gav jag mig 30 min vila och sedan svettades jag i 20 på crossen <3

Borde skapa en kategori som heter mat o träning så bara ni som vill kan läsa om det- eller så gör jag inte det, då bara ni som vill läser min blogg ändå...Ingen tvingar er ;)

Nu skall jag dö i soffan och hoppas på att bli inringd 12-22 istället för 16-22 i morgon- men det blir nog inte så eftersom dom inte ringt ännu!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0