Hejja hejja!!!

Trots mega kass sömn i natt (mamma bevisade också att jag sovit dåligt då jag förmodligen bråkat med Veysel i sömnen då jag runt 05 sagt "schh Veysel schh- listen...schh Veysel listen...") tog jag tillsist på mig skorna och gick ut. Jag har lovat mig själv att röra på mig MINST 30 min varje dag och okej att promenaderna med mamma/pappa inte blir så svettiga men det är bättre än inget. Andra dagar har jag dessutom ställt mig på krossen men inte idag, min kropp värker lite och det småpysslas här hemma.

Mamma o jag har varit o handlat inför helgens trevligheter och lunchade på cafét när vi ändå var där. Hemma så dog vi i varsin solstol med varsin kopp kaffe i handen och innan promenaden plockade jag i ordning.Damma o dammsuga får jag göra i morgon innan alla damerna kommer kl 18!

Nu ikväll blir det räckor och mysmys i soffan. Happy friday <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0