Krääääk!

Jag KRÄKS på att sakna dig nu!!! Det räcker. I morgon är det exakt 1 månad här hemma kvar. Jag skall jobba sönder mig!!! Skall jobba så jag slipper tänka.

Idag var det löning och det märktes på jobbet såklart! Huuur mycket folk som helst! I morgon och på lördag blir inte mindre kan jag lova!!!

Tänket i huvet fortfarande att jag inte har pengar- det känns så i magen typ...vilket är otroligt bra, för då sparar jag förmodligen mer än om jag skulle tänka "jag har massa pengar".

Dessutom är det bayram i dag i Turkiet- offerhögtiden 70 (?) dagar efter ramazan. Man offrar lam och kor (sällsynt då kor är sjukt dyra!) i varje trädgård och ger bort till grannar och andra människor som har det sämre ställt/fattiga. Älskar bayram och önskar jag kunde vara där! Men aja.

Nu skall jag kolla lyxfällan o sega mig i sängen. Ha en fin kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0